کد مطلب: 306605
امام جمعه شهرستان اردل:
ورودي اردل قتلگاه شد
تاریخ انتشار : 1403/05/09
نمایش : 148
امام جمعه شهرستان اردل گفت:ورودي اردل قتلگاه شد، مادران و پدران ما زير ماشين ها تکه تکه شوند و مسئولين غافل باشند
به گزارش هفت چشمه؛ نشست بررسي مشکلات رراه هاي ارتباطي شهرستان اردل به خصوص ورودي شهر اردل با حضور مديرکل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري و جمعي از معتمدين و جوانان در دفتر امام جمعه شهرستان اردل برگزار شد.

حجت الاسلام حسين پور امام جمعه شهرستان اردل در اين نشست ضمن گلايه از مسئولين استاني گفت: ورودي اردل قتلگاه شد، فرزندان ما زير ماشين ها تکه تکه شوند و مسئولين استاني از اين موضوع غافل شدند.

حسين پور افزود: متاسفانه شاهديم ورودي شهر اردل هر ساله شماري از جوانان را به کام مرگ مي‌کشاند، اين جاده در بين اهالي منطقه به جاده مرگ مشهور است و متاسفانه در اکثر ماه‎هاي سال شاهد تصادفات مرگبار در آن هستيم.

وي بيان کرد:عليرغم تمام وعده‌هايي که تابه‌حال از سوي  مسئولين راه و شهرسازي براي بهسازي اين جاده داده شده اما متأسفانه اراده چنداني براي تسريع در روند اين جاده به چشم نمي‌آيد و اين رفتار اصلاً قابل توجيه نيست.

مديرکل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري در اين نشست بيان کرد: چهار خطه نمودن ورودي شهر اردل و دسترسي به جاده هاي اصلي يکي از مطالبات شهرستان اردل مي باشد که اخير در خطبه هاي نماز جمعه مطرح شد و ما هم اين پروژه را در اولويت هاي کاري قرار داديم.

باقري افزود: عمليات اجرايي اين پروژه در آينده نزديک آغاز خواهد شد.

در اين نشست جوانان شهرستان و ريش سفيدان شهرستان اردل از عملکرد مدير راه و شهرسازي در اين شهرستان گلايه کردند و خواستار رفع مشکلات جاده اي اين شهرستان شدند.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg